Saturday, May 25, 2013

wedding!!! 20042013_kak yatie & azhar

Sempena cuti sekolah nie, 
sangat banyak undangan perkahwinan yang diterima...
Terima kasih kpd yg mjemput..
& maaf krna xdapat nak memenuhi undangan kalian... 

Jadual kawen:-

25052013
En. Mohd Irwan a.k.a cikgu wan
(member opis yang dah bhenti..)
Hafiz & Iylia..

26052013
Cazen saya...
Member adik saya...

01&02062013
Dua pupu a.k.a abi yaziz
Azini (member USM)
ctmie (rmate 1st year saya)
Din (member opis)

Mood pergi kenduri kawen orang jea kn cuti2 sekolah nie...
tapi gambar2 kat bawah nie, bkn laa time cuti sekolah kali ini...
nie wedding bulan lepas....

Selamat Pengantin Baru to kak yatie & azhar... 
semoga berbahagia hingga ke syurga... 

Date : 20042013 (Sabtu)
at Simpang Pulai, Perak..







Next week....
Kami akan ke Kelantan...
kenduri kawen ex-romate saya...
semoga kak mie bahagia hingga ke syurga...
dapat anak2 yg comel & solehah...

^^
bile tyme saya???!!!!
Istikharah Cinta...

No comments:

Post a Comment