Saturday, September 28, 2013

jiwa cinta!!!!

bila hati dikuasai cinta!!semua kisah cinta yang ada, terbayang2 si jejaka yang menakluki hati!! perhhh...hahaha... cinta itu subjektif.. but i don't know.. adakah itu cinta atau hanya suka2... memandangkan beliau dan beliau muda dari saya, lagi laaa rasa itu hanya lah suka semata2... hati sukar untuk meletakkan mereka sebagai cinta..

ehh..ehh.. kalau layan novel cinta!! entah kenapa terbayangkan mereka..ehem.. bukan mereka tapi seseorang.. tunjal2 kepala sendiri.. pengaruh novel dah banyak sangat dalam kepala otak tuhhh kn.. syuhhh..syuhhh...sila main jauh2.. nak main jauh2 acaner?? lepas satu novel, satu novel ko beli kn?? mentang2 gaji dah naik!!!claim masyukkk... perabih ke novel lak kan...dalam masa seminggu, 4 novel aku beli.. gila laahhhh.... habes RM100 lebih... haiyaaaa....

ehem... novel nie, of course laa pengaruh dari drama kampung girl TV3 kol 9 malam hari jumaat!! haha... Jarang2 sekali ak tengok cite, tapi time cite nie sanggup tunggu walaupun mata dah terkatup rasanya.. hihihi... time baca novel nie, terbayang si akim n nad zainal.. ehh.. tbayang juga org yg iras muka akim.. kihkihkih... kalau korang tengok cite kampung girl tue best n sweet, bile baca lagiiiiiii laaa rasa best n sweet tau!! 

Kadang2 t'berangan jugak laa... kawen atas dasar pilihan keluarga... bcinta selepas nikah!! tapi bile mak tanya bila kawan mak tanya untuk anak mereka!! laju jea cakap TAK NAK!!! acaner nak rasa cam dunia novel tue??hahahaha... takut mental aku tak tahan jea!! ada kala baran aku datang, bahaya oooo!!..

beli novel nie hanya semata2 sbb tajuk die jea tau!!! NAK BERCINTA DENGAN SAYA TAK? ok, itu nak tanya pada seseorang..tp of course laa xkan pernah tanya... bila baca novel tue, sangat menyakitkan hati tapi sweet!! and i like!! SEBAB SAYA SUKA DIA pun ada kena mengena dengan seseorang!! sebab saya suka dia laa... Walaupun ada antara mereka kutuk beliau depan aku!! haihhh..bikin gua naik angin oooohhh!! hahahaha...

 novel nie dibeli sebab dia TEBAL jea...hahahaha... xtau ahhh... tangan menarik2 utk beli novel ni.. tp xbaca ag!! mungkin best!!! mungkin tak... baca jea laa sendiri t... kih3x... Sebelum layan BABAK TERAKHIR nie, nak tido ah dulu.. nie laa gayanya bile terpaksa makan ubat!!! ngantoknye.....

ehem2... ari khamis baru nie, kena inject!! sakit ooooHhh!!hahaha.. org yang dah lama xkena inject, cam tue laa... lepas kena inject tue, keluar dari klinik rasa ngantokkkk sangat... member suh balik rumah jea, sbb dapat MC kn.. tapi xberani ahh.. kang tertido dalam teksi xke naye?? ahaha... (pikir jauh sgt).. itu yang masuk juga opis, tp mmg tido jea ahh... kih3x... 

selama 24 tahun hidup nie, xpenah laa lagi alahan dengan ape2.. baru2 nie jea!!! xpasai kena inject.. xpasai mata bengkak sebelah... dugaan..dugaan.. saket itu penghapus dosa...banyak sgt dosanya... hee....

p/s : doakan saya cepat kawen!! semoga ada yang akn menjaga saya... kahkahkah.... :p

~sebab sy suka dia.. Pertama, tiada sebab. Keduanya, tiada sebab. Ketiga, tiada sebab. Dlm cinta, tak sepatutnya ada sebab mgapa kita cntakan dia krn jika benar kita cintakn seseorg itu, kita xakan memandang segala kelebihan n kekurangannya..~

<suka itu hanya sementara, cinta itu insyaAllah selamanya>

No comments:

Post a Comment