Sunday, January 17, 2016

Menghitung hari detik demi detik

Manusia sering kali merancang..
Menentukan apa perlu dan tak perlu..
menentukan apa yang terbaik untuk diri sendiri..
tapi...
Setiap perancangan manusia tidak semestinya akan menjadi..
kerana Allah lebih tau apa yang lebih baik utk setiap manusia tue..

...............................................

Tanggal 19/07/2015

Alhamdulillah.. 
aku telah menjadi tunangan orang..
mesti xcaye kan??
aku sendiri pun tak caya..
hahahaha...


................................................

Setiap manusia itu telah diciptakan berpasangan..
jika tidak didunia mungkin disana nanti..
Beb!!
dulu pernah bcinta kot... 7 tahun..
masa tue, mmg pikir dia laa jodoh yg tbaik utk aku..
tapi macam apa yang aku cakap laa..
kita je rasa terbaik.. 
tapi Allah kata ada yang lebih baik dari apa yang kita rasa..

Kte xperlu nak mcari yg sempurna..
Sbb xde org pun yg sempurna..
Kahkahkah..


......................................................

Tempoh pkenalan yg agak singkat...
ada org tu ajak kte kawen..
bln 4 start bkawan..
Tue pun kat fb je kot..
Wlaupun opis sama, tp cam xpernah tegur..
Ehh.. tp masa mula2 pindah ipoh..
Dia laa tukang angkat brg opis ak dlm kete..
Seriuslly mmg xtau..xperasan..
Lepas tunang baru tau...
Memang gelak laaaa...
Hahahaha...

Alhamdulillah..
Segalanya dipermudahkan..
Mak abah terima dia..
Duit hantaran barang hantaran semua mak abah serah kat ak je tentukan..
Mak pesan jgn mntk byk2 kesian kat org tue..

Alhamdulillah..
Sekarang tgh menghitung hari nak cuti..
Menghitung hari nak kahwin..
Semoga semuanya bjalan lancar...